Rotterdam presenteert haar nieuwe slogan; Make it happen

De stad Rotterdam presenteerde maandag in het Centraal Station de nieuwe slogan van de stad, Make it happen. Hiermee wil de havenstad zich nationaal en internationaal beter gaan profileren. ‘World port World city’ verdwijnt nu als zogeheten pay-off van de gemeente. Tijdens deze officiële handeling wordt de samenwerking door de 4 betrokken partijen bevestigd door het plaatsen van handtekeningen op de digitale graffiti wall. #makeithappen

Schermafbeelding 2014-12-15 om 11.21.34

B44yiZ1CIAA8OLS.jpg-large

Schermafbeelding 2014-12-15 om 11.21.40

De nieuwe slogan werd maandag onthuld door burgemeester Ahmed Aboutaleb, directeur Allard Castelein van het Havenbedrijf, collegevoorzitter Pauline van der Meer Mohr van de Erasmus Universiteit en directeur Ros Voskuilen van Rotterdam Partners, de organisatie die economie van de havenstad promoot. Het is voor de eerste keer dat de gemeente, de universiteit en het havenbedrijf gezamenlijk dezelfde slogan gaan voeren. Zij stellen dat Make it Happen de typisch Rotterdamse mentaliteit weerspiegelt en laat zien waar stad, haven en inwoners voor staan: pionieren, grenzen verleggen en no-nonsense: „Deze unieke samenwerking heeft als doel het aantrekken en behouden van hoogopgeleiden, bedrijven, handel, bezoekers en inwoners.”

Meer over de onthulling op NU.nl, Algemeen Dagblad, Rijnmond, Metro en de Telegraaf.

Op zoek naar digitale graffiti?

Wilt u meer informatie over onze digitale graffiti wall,
ter inspiratie voorbeelden bekijken in ons uitgebreide portfolio,
of direct de mogelijkheden en prijzen opvragen via onze contact pagina?

Metro
Next Post